Mittwoch, 2. Juli 2014

Blog-Neuorganisation - blogaren berrantolaketa

Urtebete gutxi gorabehera pausatuta eduki dut bloga eta orain berriz ekin nahi diot. Hori bai, aldaketa batekin. Orain arte beti den-dena (liburu-gomendioak izan ezik, noski) elebitan idatzi izan dut eta hori lan bikoitza ez bada ere, hizkuntza batean idatzi ondoren jada pentsatuta daukazu-eta zer idatzi behar duzun, bada lan gehiago, testua bigarren hizkuntzan lehenengoan bezain ongi formulatu behar da eta. Gainera, euskaldunberria naizen heinean, ezin ukatu oro har gehixeago kostatzen zaidala euskaraz idaztea alemanez baino ... gaiaren arabera gehiago edo gutxiago nabaritzen badut ere.

Hori dela-eta erabaki dut hemendik aurrera sarrera elebakarrak ere idaztea. Kontziente naiz blogari euskaldun bezala dudan erantzukizunaz eta saiatuko naiz hizkuntzen arteko oreka mantentzen, baina oraindik ez dakit beti funtzionatuko duen.

Barkatu horrek etorkizunean eragin diezazkizuekeen eragozpenak :P

Nachdem ich den Blog jetzt ungefähr ein Jahr im Winterschlaf hatte, will ich ihn jetzt wieder in Angriff nehmen. Allerdings mit einer Änderung. Bis jetzt hatte ich immer ausnahmslos alles (ok, außer den Buchempfehlungen natürlich) zweisprachig geschrieben und auch wenn das keine doppelte Arbeit ist, weil ich, nachdem ich es auf einer Sprache geschrieben hab, ja schon weiß, was ich schreibe, ist es durchaus mehr Arbeit, da ich den Text ja in der zweiten Sprache genauso gut wie in der ersten formulieren muss.
Weil außerdem Baskisch nicht meine Muttersprache ist, kann ich nicht leugnen, dass es mir im Allgemeinen etwas schwerer fällt auf Baskisch zu schreiben als auf Deutsch ... auch wenn das je nach Thema mal mehr und mal weniger ins Gewicht fällt.

Deswegen habe ich beschlossen, in Zukunft auch einsprachige Einträge zu schreiben.

Entschuldigt die Unannehmlichkeiten, die das in Zukunft verursachen kann :P

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...