Sonntag, 1. Juli 2012

11 Fragen, 11 Antworten - 11 galdera, 11 erantzun

Rena von Miss Bittersweets hat 11 Fragen beantwortet und zum Kopieren überlassen, und da sie mir interessant vorkommen, habe ich beschlossen, sie auch zu beantworten.

Miss Bittersweets blogeko Renak 11 galdera erantzun eta kopiatzeko utzi ditu eta niri interesgarriak iruditzen zaizkidanez (eta gainera nire blogari ongi doazkionez, hamaika dira eta ;)) nik ere erantzutea (eta euskaratzea) erabaki dut.

1. Sommer oder Winter?
Beides! Ich mag alle Jahreszeiten, immer die, die gerade ist oder als nächstes kommt. Wenn der Sommer anfängt freu ich mich, wenn der Herbst anfängt, wenn der Winter anfängt und wenn der Frühling anfängt ... jede Jahreszeit hat ihre Besonderheiten. Die neuen Blätter und Blumen im Frühling, die Hitze und die Früchte im Sommer, der Regen und die bunten Blätter im Herbst, Weihnachten und der Schnee im Winter ... Es gibt für jede Jahreszeit hundert Gründe, sie zu mögen!

1. Uda ala negua?
Biak! Nik urtaro guztiak atsegin ditut, beti duguna edo etortzekoa dena. Uda hasten denean pozten naiz, udazkena hasten denean, negua hasten denean eta udaberria hasten denean ... bakoitzak badauzka bere berezitasunak. Hosto eta lore berriak udaberrian, beroa eta fruituak udan, euria eta hosto koloretsuak udazkenean eta gabonak eta elurra neguan ... Urtaro bakoitzak baditu atsegin izateko hamaika arrazoi!

2. Deine Lieblings-Sommerfarben?
O, keine Ahnung ... blau gefällt mir sehr gut und grün, orange, rot ... weiß, rosa, lila ... auch schwarz ... Der Sommer hat so viele Farben und alle sind schön.

2. Udako zure kolore gogokoenak?
Ai, ez dakit ... urdina asko gustatzen zait eta berdea, laranja, gorria ... zuria, arrosa, morea ... beltza ere bai ... Udak hainbat kolore ditu eta denak dira politak.

3. Dein Lieblingslied?
Kann ich nicht sagen (oder genauer gesagt ich kann mich nicht beschränken). Bidez bide von Ze esatek, Article 1.1 oder El meu poble von Cesk Freixas, 500 urte oder Ez ta beltz von Bizardunak, We are young von fun., El Camí von Dusminguet, Rumba de Barcelona oder Tristeza Maleza von Manu Chao, Le bruit et l'odeur von Zebda, Alegria oder I si demà no tornarà von Obrint Pas, Egunon von Gatibu, Trenaren zain oder Noizbait von Ken Zazpi, Somebody that I used to know von Gotye, Arnaldo Otegi aske! von Fermin Muguruza, Tata Aïcha von Zen Zila, Andere Utopia von MAK, Why wait von Shakira, Sortzen von Esne Beltza, Martxa baten lehen notak von Mikel Laboa (aber die katalanische Version von Trikizio ist auch unheimlich schön), Viento de libertad von Les Barbeaux, La plegaria a un labrador von Victor Jara, Aufstehn von Irie Révoltés, Mustarda von Xutik ... das sind ein paar von denen, die mir im Moment am besten gefallen ...

3. Zure abesti gogokoena?
Ezin esan (edo ezin mugatu). Ze esatek-en Bidez bide, Cesk Freixasen Article 1.1 edo El meu poble, Bizardunak-en 500 urte edo Ez ta beltz, fun.en We are young, Dusminguet-en El Camí, Manu Chaoren Rumba de Barcelona edo Tristeza Maleza, Zebdaren Le bruit et l'odeur, Obrint Pas-en Alegria edo I si demà no tornarà, Gatiburen Egunon, Ken Zazpiren Trenaren zain edo Noizbait, Gotyeren Somebody that I used to know, Fermin Muguruzaren Arnaldo Otegi aske!, Zen Zilaren Tata Aïcha, MAKen Andere Utopia, Shakiraren Why wait, Esne Beltzaren Sortzen, Mikel Laboaren Martxa baten lehen notak (baina Trikizioren katalanezko bertsioa ere izugarri polita da), Les Barbeaux-ren Viento de libertad, Victor Jararen La plegaria a un labrador, Irie Révoltés-ren Aufstehn, Xutiken Mustarda ... hauek dira une honetan gogokoen ditudanetako batzuk ...

4. Bier oder Cocktails?
Cocktails ganz klar. Bier mag ich nicht.

4. Garagardoa ala koktelak?
Koktelak, argi eta garbi. Garagardoa ez zait gustatzen.

5. Wo gehst du gerne shoppen?
Meistens gehe ich zu H&M, Pimkie und New Yorker.

5. Non gustatzen zaizu shopping egitea?
H&M, Pimkie eta New Yorkerrera joaten naiz gehienetan.

6. Dein Lieblingsreiseziel?
1. Die italienische Region Ligurien, im Besonderen ein kleines Dorf namens Costarainera. Dort war ich als ich klein war immer im Urlaub und der perfekte Urlaub für mich ist einfach der dort.
2. Wales - ja, viel Regen, aber sehr besonders.

6. Bidaia baterako helburu gogokoena?
1. Italiako Liguria lurraldea, bereziki Costarainera izeneko herrixka bat ... txikitan beti pasatzen nituen oporrak han eta opor perfektuak hangoak dira niretzat.
2. Gales - euri asko bai, baina oso berezia.

7. Guckst du die EM?
Ehrlich gesagt diesmal wenig, ich bin kaum dazu gekommen ... und ehrlich gesagt fand ich sie auch immer langweiliger, weil nur die üblichen Mannschaften weiter gekommen sind.

7. Eurokopa ikusten al duzu?
Egia esan gutxi oraingoan, ez naiz asko ikustera iritsi ... ta egia esan gero eta aspergarriagoa iruditzen zitzaidan jada betiko selekzioak baino ez egonda.

8. Hast du ein Haustier?
Nein, aber ich hätte ganz gern eine Katze und ich denke, dass ich auch irgendwann mal eine haben werde.

8. Maskotarik al duzu?
Ez, baina katu bat edukitzea gustatuko litzaidake eta uste dut egunen batean izango dudala ...

9. Dein Lieblings-Sommerduft?
Tomatenpflanzen. Genau das ist für mich der Geruch des Sommers.

9. Udako usain gogokoena?
Tomate landareak. Horixe da niretzat udaren usaina.

10. Kochen oder Kochen lassen?
Beides nicht schlecht, hauptsache es ist lecker ;), aber lieber ich selber. Kochen ist eine kreative Arbeit für mich, außerdem esse ich sehr gern, und mir das Essen selbern ausdenken, es selber kreieren ... mmmm ...

10. Zuk jana prestatu ala beste norbaitek?
Biak ondo, garrantzitsuago goxoa izatea ;), baina nahiago neuk. Sukalderitza lan sortzailea da niretzat, gainera jatea ere oso atsegin dut eta jatekoa nik asmatzea, nik sortzea ... mmmm ....

11. Gibt es etwas, für das du sparst?
Nicht wirklich ... Ich spare, um zu sparen, um viel Geld zu haben ... irgendwann freu ich mich ja vielleicht drüber ;)

11. Dirua zerbaitetarako aurrezten duzu?
Benetan ez ... aurrezteagatik beragatik aurrezten dut, diru asko edukitzeko ... egunen batean poztuko naiz beharbada horretaz ;)

Wenn jemand Lust hat, die Fragen zu kopieren und auch zu beantworten, nur zu ;) Und ich würde mich freuen, wenn ihr einen Kommentar mit Link schreiben würdet, wenn ihr sie kopiert (was ich da grad für Sätze fabriziere, zwei Wenns in einem einzigen Satz ... :D)
 
Norbaitek galderak kopiatu eta erantzuteko gogorik baldin badu, aurrera ;) Eta poztuko nintzateke estekadun komentarioa utziko bazenute kopiatzen badituzue (a zer-nolako esaldiak sortzen ari naizen, bi baldintza esaldi bakar batean ... :D)

1 Kommentar:

  1. Hallo Silvie,
    wie schön, dass du die Fragen bei uns gefunden hast. Deine Antworten gefallen mir:-)
    Ich liebe ja auch den Duft von Tomaten/-pflanzen!
    Ganz liebe Grüße
    Rena

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...