Sonntag, 15. April 2012

Che Guevara T-Shirt

Ich habe schon einige T-Shirts gemacht ( na ja, meistens das T-Shirt gekauft und dann verschönert), die ich so nach und nach hier zeigen werde; fangen wir mit meinem ersten an.

Egin izan ditut dagoeneko kamiseta batzuk (beno, gehienetan kamiseta erosi eta gero apaindu), hemen pixkanaka erakutsiko ditudanak; has gaitezen bada nire lehenengoarekin.


Es ist eigentlich relativ simpel, ursprünglich sollte es einfach so ein klassisches Che Guevara-T-Shirt werden, aber durch eine Idee und einen Zufall ist es letztendlich doch etwas besonderer geworden.

Nahiko sinplea da egia esan, nire jatorrizko asmoa Che Guevara elastiko klasiko bat besterik ez zen, baina ideia bati eta kasualitate bati esker berezitasun pixka bat lortu du azkenean.


 
Die Idee: statt den Stern einfach weiß zu lassen, hab ich diesen roten hier aufgenäht.
Der Zufall: weil ich Seidenmalfarbe verwendet habe, ist die Farbe ein bisschen unter die Schablone gelaufen und hat diesen Effekt mit den grauen "Schatten" an manchen Stellen erzeugt. Das war zwar nicht vorgesehen, aber ich bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis :)

Ideia: izarra zuri utzi ordez, gorri hau jarri dut.
Kasualitatea: zetarako margoa erabili dudalako txantiloi azpira joan da pixka bat, "itzal" grisen efektua eraginez. Horrek ez zuen gertatu behar, baina oso pozik nago emaitzarekin :)



Kommentare:

  1. Iepa Silvie! Zelako sorpresa euskaraz idazten duen bloggerra aurkitzea!
    Eta gainera jostea maite duzu, ze ondo!
    Hurrengorarte eta ondo izan!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Iepa Maider! Ni ere poztu naiz zu aurkitzeaz :) Euskara aurreraaa, blogetan eta edonon! ;)
      Bai, jostea maite dut, baina halere ez dut gehiegi egiten, astia falta izaten zait eta ... ea bloga izanda gehiago motibatuko naizen zerbait egitera ...
      Hurrengora arte!

      Löschen
  2. Wirklich sehr schön, ich hätte gar nicht gewusst, dass die grauen "Schatten" nicht extra waren.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...