Mittwoch, 30. Mai 2012

MMM Tír gan teanga, tír gan anam*


Heute zum ersten Mal dabei beim MeMadeMittwoch, mit dem Minderheitensprachen-T-Shirt, einer Strickjacke (hab nicht ich gestrickt, der Stoff ist gekauft ;) ) und einem schwarzen Rock (den sieht man ziemlich schlecht, weil er leider die gleiche Farbe wie die Leggings hat, aber es ist so ein ganz einfacher enger Rock nach dem Vorbild von denen bei H&M).

Gaur lehen aldiz MeMadeMittwoch-en (MeMadeAsteazkena esan nahi du eta asteazkenean norberak egindako arropak jantzi eta argazkia ateratzean datza) parte hartzen, hizkuntza gutxitu elastiko, puntuzko jaka (nik ez dut trikotatu, ehuna erosia da ;) ) eta gona beltz batekin (gona ez da ondo ikusten, zoritxarrez legginsen kolore bera baitauka, baina gona estu xinple-xinplea da, H&Mkoen erakoa).

Jacke von vorne und hinten - jakaren aurrealde eta atzealdea
Die Jacke hat hinten eine Falte:

Jakak tolesdura bat dauka atzekaldean:

 

* irisch: Ein Volk ohne Sprache, ein Volk ohne Seele
* irlanderaz: Hizkuntzarik gabeko herria, arimarik gabeko herria

Kommentare:

  1. Aber du hast die Jacke genäht, oder? Den Schnitt mit der Riesen-Kapuze - hast du den irgendwo abgenommen? Also vom Rock sieht man wirklich nicht viel. :)))

    Ich finde das was du da trägst, und selbst kreiert hast richtig Klasse! :D

    Grüße von Immi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke :D Ja, genäht hab ich die Jacke ... der Schnitt ist aus der Knip vom August 2010, allerdings eigentlich ohne Falte, die hab ich rein gemacht, weil die Jacke zu weit war ;)
      Das mit dem Rock ist tatsächlich ein bisschen blöd, allerdings ist er auch nicht besonders interessant, einfach schwarz, gerade, eng und kurz ;)

      LG
      Silvie

      Löschen
  2. Blog askotan ikusia daukat MMM hau, baina inoiz ez nekien zehazki zer zen.
    Puntuzko jaka ederra da benetan! Trikotatutako ehuna ez dut inoiz erosi, errez lantzen da?
    Ondo izan
    Maider

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ba pozten naiz sekretu hori argitu dizudalako ;)
      Eskerrik asko :) Ehunari dagokionez, amak kontuz ibiltzeko eta guzti esan zidan, baina nik egia esan ez dut inolako arazorik izan. Agian ezberdina da ehun ezberdinekin, ez dakit, jakarena orain arte erabili dudan bakarra da.

      Ondo izan!
      Silvie

      Löschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...